Get your own Digital Clock

Sunday, August 9, 2009

MaLu...MaLu...MaLu...

Ni cite yang kelmarin dulu punya...citenye bermula selepas aku sampai ke MBKT...perjalanan dari Dungun yang mengambil masa kira2 4/3 jam..huhuhu...turun jew dari bas,aku terus memulakan perjalanan menuju ke Masjid Putih untuk mendapatkan van tok pulang ke KUSZA aka UDM...asyik sangat aku melayangkan kaki aku menuju ke destinasi,tetiba kaki aku "terpeleok"...adusss...bapak malu do...aku slumber jew...bapak yang malu...huhuhu...malu 2 xpyh oyak r...tebal muka aku ni asenyew...agak2 nye la kan,lagi tebal muka aku dari kamus dewan 2...aku xde r glbah sgt,just truskan perjalanan mcm biase je r...hahahaha..tak tau r ade org nengok ke dop...lantak r...ape yg aku pikir skrng adalah nok cepat sampai ke destinasi yang dituju...

p/s:hati2 semasa berjalan...nengok bawah,nengok depan,nengok bawah...huhuhu...bukan di jalan raya jew kena hati2 tau...jgn jadi cam aku nisss...malu...malu...malu...=(

No comments:

Related Posts with Thumbnails