Get your own Digital Clock

Saturday, August 14, 2010

bLog saYa da jaDi hoDoh...=(

naPe bLog saYa jaDi maCam ni niE...???
baCkgroUnd dYe da hilang...
biLa saya cuba maSukkan bg laiN pown xleY....
seSape taHu xnak buaT caMneR...???
toLong la saYa...huKhuKhuK...=(

Thursday, June 10, 2010

.::saHaBat::.

''teDdyLova....knape ni.....bla..bla..''

''teDdyLova....mcm mane ni......bla..bla...'''

''teDdyLova.....bla..bla....''

hehe..saye suke bile mereka mengadu itu ini n mcm2 lagi sbb saye rase saye dihargai n diperlukan sbg seorgsahabat..mungkin saye x dpt nk tlg selesaikan mslh mereka tp at least sy cuba utk mendengar, memahami, menenangkan n menyokong mereka.. :)

saye syg sahabat2 saye sebab...
mereka sentiase wat saye ketawa..

mereka sentiase di sisi saye bile saye susah..
mereka tegur saye bile saye wat salah..

mereka sentiase mendengar bile saye bercerita..
mereka ingatkn saye kalo saye lupa..

mereka tenangkan hati saye kalo saye gelisah, sedih..
mereka tolong saye bile saye perlukan pertolongan..

mereka peneman saye bile saye nak keluar..
mereka minat ape yang saye minat..
mereka tersenyum n buat hati saye gembira...
dan
banyaaakkkk lagi sebenar nye...... :D

alhamdulillah, saye dpt sahabat2 mcm mereka.. sahabat2 saye di sekolah rendah, menengah, universiti n mane2 je
la saye syg korang~ ... :)

"Friendship is like a precious flower
Ready to bloom every hour.
It may stop growing
or keep on flowing
But you'll still have it forever."



...Register now for these categories...
...and stand a chance to win adidas shopping voucher...
...an exclusive adidas FIFA 2010 Merchandise...
...and EA FIFA Game if you are the fastest player in your age category...



.::iMaN yaNg niPis::.


...KiCkoFf toMoRroW...fiRst maTcheS...
...souTh aFriCa vS meXiCo...

deMam boLa dah beRmuLa...
...kaLau xsilap...
...maTcheS toK esOk sTart puKul 7 maLam kaN...
...teDdyLova raSa meSti raMai kaUm aDaM yaNg akan meLekaT di dePan tV...
...huRm,meSti da xhiraukaN beNda laiN...
...teNgok boLa,teNgok juGak k...
...taPi soLat maGhriB jNgan diLupaKan...
maKluMlah,maTcheS 2 sTart aWaL...
naNti meSti aDe yaNg saNgguP tiNggaLkan soLat semaTa2...
...naK tenGok maTcheS paSukan piLihan dYe meNang or x...
...2 seMua bergaNtung kePada seJauh maNe iMan seSeorang tuE...
...haRap seMpena woRlD cuP niE,jnGnLah kiTa meNinGGalkan...
...amaLan yaNg waJib ditUnaiKan...
LaLaLa...(◕‿◕✿)

Wednesday, June 9, 2010

yoUthSaYs.cOm...SuPpoRt tHis caMpaign...


...SupPoRt tHis caMpaiGn aNd eArn MYR 0.20 4 eVery cLick...
...huRRy uP...
...doN't waSte uR uR tiMe...
...LaLaLa...(◕‿◕✿)...







Sunday, May 23, 2010

penantiAn beRakHir...

saLam...
da LaMa raSanye x upDate bLog...
raSe caM wiNdu naK berBlog pLak...hE...
seMalam izZah raSa ePy saNgat...
naK taHu Napa...???
sebab da laMe saNgat iDamkaN naK pakaI bRoaDbaNd...
LaLaLa...
fiNalLy daPat juGak paKai bRoaDbaNd...

3gdongle01.jpg

seMalaM g suRveY keDai...
tHen teNgok dYe caKap aDe pRomoSi toK sTudeNt...
sO taNye la saLesguRl 2...
dYe caKap daFtar 100 hiNggit...
sO izZaH caKap oTew La...
dYe caKap naK saLinaN ic n maTriC caRd...
aToYai...
luPa laK naK baWak maTric caRd...
hUkhUkhUk...
terpaKsa pLak baLik uMah...
n tHen perGi laGi sKali...
taPi xPe La...
biLa da naK saNgat kan,xkiSah la...
HaHaHa...

Tuesday, March 30, 2010

...::tRip to sHah aLam::...

5/03/'10 ri tU
iZzaH n da gaNg beSerta juNior peGi sHah aLam...
kaMi ke sana unTuk melaWat sYarikaT leS coPaquE...
ni gaMbau maSa kiTowang sTop maman jaP...
meE sUp dYe beSh...♥ (*_*) ♥


seRonOk saNgat daPat maSowk laM syaRikaT les coPaquE niE...
waLau poWn keJaop jeWrk...
maCam2 beNda iLmu baWu yaNg iZzah daPat...


kaT siNi izZah naK cite sKiT paSaL les copaquE...
Les coPaqUe pRoduKsi sDn. bHd dituBuhkan paDa buLan diSembEr 2oo5 meNjadi uJunG toMbak iNdusTri hiBuran aNimaSi maLaYsia dan meNyediaKan keSempaTan baGi luLusan temPatan utK meNampiLkan bakAt meREka...

paS jew suMe da siAp soLat...
kiTowaNg teWus ke destiNasi seTEwusnYa...
OU aka One uTamA...♥ (*_*) ♥
aCtuaLLy kiTowang xnak sgt peGi teMpat ceNggiNi...
seTAkat window sHoppIng uAt pe...
da la time 2 xDe saLe...
terpakSa iKowt je La coZ juNioR suMe naK g sini...hUkhUkhUk...
taPi oTew jEwrk seBenaRnyE...hE...♥ (*_*) ♥

Friday, February 5, 2010

SaYa saYang muMmy saYa...(*_*)


nTah naPe raSa xLey nak titOw maLam nie...
teTiBa teriNgat deKat muMmy...
kaLau Lah sKunk beLom puKul 12,iZzah da koL muMmy...
ni Da puKuL 6.00 paGi...
meSTi muMmy da tiTow...

nTah keNaPa raSa naK berkoNgsi saTu ceRita yaNg aGak peRibaDi...
muNgkin raMai yaNg taK taHu...
seBenarNya iZZah diBesaRkan oLeh neNek...
dRi uMur 40 haRi saMpaiLah sKrNg...
maSa izZah keCik,muMmy peRnah naK amik izZah daRi neNek...
taPi iZzah xmo...seBab xMo berpiSah ngan neNek...

seJak daRi sKolaH saMpai sKrg...
oRng sLalu taNye izZah....
aNtaRa neNek ngan muMmy,saPe izZah laGi saYang...???
iZzah dGn paNtas jaWab...meStiLa neNek...
seBab dYe yaNg jaGa iZzah daRi keCik...
aDe kaWan yaNg faHam...
dan aDe juGak yaNg taK suKa dGn jWapaN iZzah niE...
iZzah taHu kaDang2 muMmy teRasa haTi Gak ngan jaWapaN izZah...
taPi muNgkin maSa tuE iZzah kecik laGi...
xPnadai saNgat nak jaGa haTi oWang...
sKunk kaLau oWang taNye...
iZzah aKan caKap...
sama jE...xDe beZa poWn...hE...(*_*)

kaLau La maSa boLey dipuTar baLik...
iZzah naK sGt daRi laHir tiNggaL nGan muMmy...
buKan taK bersYukur aTau mnYesaL dGn aPe yaNg berLaku sKrng...
cuMa biLa da jaDi mCm niE,raSa saYanG paDa muMmy jaDi laIn...

iZZah mMg xRapat nGan mUmmy seJak keCik...
kiToWang jaDi raPat biLa iZzah daPat taWaran BlaJa dKt UDM...
mY faMiLy duDuk kuAla tRg...daN izZah pLak duK kaT duNgun...

iNgat laGi maSa seM 1...
maSa 2 kak na(siS no 2) baWu aBes bLaja n baWu balik mSia...
kaK na,iZzah n muMmy kuAr g beli baJu raYe...
keBetuLan keReta leTak di seBeRang jaLan...
sO teRpaksa la meLintas jaLan raYa...
maSa naK meLintaS 2,kaK na peGang taNgan iZZah...
iZzah dUk kaT tenGah...n muMmy duk seBelah iZzah...
maSa naK melIntas 2 Kan,kaK Na cKp kat izZah...
"jaH pegang La taNgan muMmy 2"
iKowTkaN haTi naK saNgat peGang taNgan muMmy...
taPi oLeh keRana x biaSa...jaDi maCam seGan...
paS2 plak,mummy caKap...
"dOp paYoh la...buKan mummy dOp paNda noP nItas poWn"
hUhUhU...naMpak mCm muMmy seGan juGak...
biLa kereta xDe,kiTowAng teRus meLintaS...
keBetuLan mummy laMbat sKit meLintas,keTe pLak da deKat...
nTah mCm mna scra sPontan izZah terPegAng tanGan muMmy...
naK tHu mCm mNe raSa tiME 2....???
tuhan jE yaNg taHu beTapa ePynYe izZah...
waLaupOwn keJap...
bukan seBeLom ni xpenaH peGang taNgan muMmy...
taPi taK peRnah La pGang deNgan raSa saYang...
yeLah seBab mummy laMbat sGt jLn,taKowt gaK keTe 2 laNggar ke...
juSt pgang tiMe beRsaLam jEw...=(

biLa deKat ruMah pulak izZah teNgok KaK na beRmaNja ngan mummy...
peLok mummy,ciUm muMmy...tiDur aTs riba muMmy...
jeLes sGt...seRioUslly jealoUs...
kaLau la muMmy daPat baCa iSi haTi iZZah tiME 2 kaN baGus...
jaUh di sUDut haTi niE,meroNta-roNta utk beRmanja ngan mUmmy...
taPi 2 La,peRasaaN segan dan maLu meMbuaTkan 2 seMua taK berLaku...
haNya seKadaR meLihaT dAn meNahan seBak di DaDa...

taPiIiIi....(*_*)
da haMpir 3 taHun iZzah bLajar kaT ciNi...
izZah ngan muMmy,Pi,kak B,aBang aMir,kak Na n jiE da leAn...
da raSa maCam aDe faMiLy...
iZzah sKunk da Ley maNja nGan mumMy,pI n my siBlings...
pelok mummy,ciUm mummy,pegang taNgan mUmmy erat2...
kiToWang aDeq bEradEq poWn lePak saMa2 kaT beRandA oR dePan tV...
cIte paSaL maSing2...mCm2 laGi la...hE..(*_*)
da xmacam dULu...xmaLu2 laGi da...
coZ da selalu juMpa kaN...
paPe yaNg beRlaKu daLam idUp izzah poWn...
iZzah aKAn sHare ngan muMmy...
seWonok saNgat...
ePy ePy ePy ePy daN epY...
rase mCm iZzah oraNg yaNg paLing hepy daLam duNia niE...

p/s : saYaNgiLah keLuarga Titew...
seLagi mereka maSiH aDa...

mUmMy...
pi...
Kak B...
abang aMir...
kak Na...

.: I LoVE aLL of yoU...:.

caYunk saNgaT2 taU...hE...(*_*)

Related Posts with Thumbnails