Get your own Digital Clock

Sunday, August 23, 2009

12 August ’09 -_-Futsal Tournament-_-


Kaki aku da semakin ok...rase nak ajeew aku maen futsal...tapi ape kan daye,aku da cbe blari,tapi xley...sebel...aku pergi sbg reserved je la...hahahaha...aku bagu smngat je la kat diorang...kbtln msa ktrng nk g 2,ujan lbat siot...tapi kitorang g gak...bila ujan da reda,match dmulakan...masa 2 team ade 2 jew...team kitorang ngan team sains Komp sem 3...so,kira final trus r ni...hehehehe..klakau tol...separuh masa pertama 0-0...separuh masa ke-2 pown sama gak...so penalti la jawabnyew...berdebau gak...tapi akhirnya team kitorang juara dgn 1-0,0-0,1-1,0-1,0-...rasanye la...da lpa...team kitorang Linda n Jina yang dapat membolosi pintu gol...dan yang jadi golkeeper adalah Linda jugek...makaseh bebanyak kat suma yang terlibat...korang mmg best r... pas abis men futsal kan,kitorang xblik trus...sempat agi tngok budak laki maen...best tol...hahahaha...aku n da geng ciap bgi sokongan agi...nop nop kat Cik Kam yg encem tu...hehehehe...ari ni mmg btol2 epy la...mmg tak sangka r...skrng kitorang da buktikan pada boy klas kitorang yg kitorang pown panda men futsal gak...tngok kaki r beb...hehehehe...tapikan aku mmg nak puji r boy fakulti kitorang men...jauh panggang dari api klu nop dbndngkan ngan gurl men...diorang men laju gilew...huhuhu...

No comments:

Related Posts with Thumbnails
AsOneWishes.com