Get your own Digital Clock

Thursday, June 10, 2010

.::saHaBat::.

''teDdyLova....knape ni.....bla..bla..''

''teDdyLova....mcm mane ni......bla..bla...'''

''teDdyLova.....bla..bla....''

hehe..saye suke bile mereka mengadu itu ini n mcm2 lagi sbb saye rase saye dihargai n diperlukan sbg seorgsahabat..mungkin saye x dpt nk tlg selesaikan mslh mereka tp at least sy cuba utk mendengar, memahami, menenangkan n menyokong mereka.. :)

saye syg sahabat2 saye sebab...
mereka sentiase wat saye ketawa..

mereka sentiase di sisi saye bile saye susah..
mereka tegur saye bile saye wat salah..

mereka sentiase mendengar bile saye bercerita..
mereka ingatkn saye kalo saye lupa..

mereka tenangkan hati saye kalo saye gelisah, sedih..
mereka tolong saye bile saye perlukan pertolongan..

mereka peneman saye bile saye nak keluar..
mereka minat ape yang saye minat..
mereka tersenyum n buat hati saye gembira...
dan
banyaaakkkk lagi sebenar nye...... :D

alhamdulillah, saye dpt sahabat2 mcm mereka.. sahabat2 saye di sekolah rendah, menengah, universiti n mane2 je
la saye syg korang~ ... :)

"Friendship is like a precious flower
Ready to bloom every hour.
It may stop growing
or keep on flowing
But you'll still have it forever."



...Register now for these categories...
...and stand a chance to win adidas shopping voucher...
...an exclusive adidas FIFA 2010 Merchandise...
...and EA FIFA Game if you are the fastest player in your age category...



.::iMaN yaNg niPis::.


...KiCkoFf toMoRroW...fiRst maTcheS...
...souTh aFriCa vS meXiCo...

deMam boLa dah beRmuLa...
...kaLau xsilap...
...maTcheS toK esOk sTart puKul 7 maLam kaN...
...teDdyLova raSa meSti raMai kaUm aDaM yaNg akan meLekaT di dePan tV...
...huRm,meSti da xhiraukaN beNda laiN...
...teNgok boLa,teNgok juGak k...
...taPi soLat maGhriB jNgan diLupaKan...
maKluMlah,maTcheS 2 sTart aWaL...
naNti meSti aDe yaNg saNgguP tiNggaLkan soLat semaTa2...
...naK tenGok maTcheS paSukan piLihan dYe meNang or x...
...2 seMua bergaNtung kePada seJauh maNe iMan seSeorang tuE...
...haRap seMpena woRlD cuP niE,jnGnLah kiTa meNinGGalkan...
...amaLan yaNg waJib ditUnaiKan...
LaLaLa...(◕‿◕✿)

Wednesday, June 9, 2010

yoUthSaYs.cOm...SuPpoRt tHis caMpaign...


...SupPoRt tHis caMpaiGn aNd eArn MYR 0.20 4 eVery cLick...
...huRRy uP...
...doN't waSte uR uR tiMe...
...LaLaLa...(◕‿◕✿)...







Related Posts with Thumbnails