Get your own Digital Clock

Sunday, August 23, 2009

<17 August ‘09> Kelakar Bangattttt.....

Cuti satu minggu ni aku xtahu nop buat pew...so aku pown kije la kat kdai makan sblh umoh ni...lame tol dop kije...last aku kije pown mse sem break ari 2...tapi yg pasti aku masih ingt mcm mna nop wak air,n still ingt semua harga makanan n minuman...huhuhu...tapi yg klakaunyew mlm 2,ade 5 budak poli mari kda 2...aku pown pgri la amik order...diorang nop mkn nasi lemak...2 org nop nasi lemak biasa,2 org nop mkn nasi lemok telur mata dan sorang lagi nop nasi lemak telur rebus... masa dye sebut telur rebus 2,dye suka2 n gelak2...asal lak ek...??? aku mcm pelik gak,nape dye nop telur rebus...tapi aku xtnya pown...hehehehe...lpas makanan n miniman da di antau,aku,nor n kak sah pown duk borak2...aku cite la kat diorang...kak pon oyak...patutla dye gelak2 sbb dalam nasi lemak mmg ltak telur rebus pown...maknanya dye no nasi lemak biasa la...saje jew buat konpius kan aku...hahahaha...sebel...kak n nor gelak kan aku gop...aku tertipu...izzah tertipu lassss..hahaha...

No comments:

Related Posts with Thumbnails
AsOneWishes.com