Get your own Digital Clock

Tuesday, October 13, 2009

RayEw da nak aBes da pOwn...

RayEw da nak aBes da pOwn...aku mmg xsEmpat nak citew seBelom niE...raYew taUn ni kiTowang beRaya Sakan jUgak La...kOwang tHu x,pUnyala semangat aKu n budak2 it n MultiMeDia yg Len niE nak g Beraya saMpai saNgGup bNgun aWaL pAgi...kuL 7 lBh da beRtoLak pi keMamaN...kiTowaNg koNvOi 3 buah keTe...kiTowang pi beRaya uMah Mira kat Mat LaGam n uMah maK seDara G-na...kaMpong pE nTah...aku seNdiRi da LuPa...hAhAhA...sampai jEw keMaMan kiTowang tErusla pi uMah Mira...aLih2 terseSat...saMpai Jalan naK g JaBor kiTowaNg laLu...hAhAhA...tapi aKhirnye juMpa gAk...



maK dYe maSak bEst sgt...mCm2 aDe...naSi miNyak,sate,pUdiNg,saTa,naSi hiMpiT dAn tak luPe juGew kuIh LaYew...2 aDaLah hiDangan yaNg waJib aDa tIme layEw kan...lePas g Umah miRa,kiTowaNg g Lak umah Mak sedara g-na...xjauh mAne daRi umOh miRa 2...kiTowang saMpai sebeLom maYang juMaat...sementara tNggu buDak laKi baLik maYang JumAat,kitOwang tItow duLu...hEhEhE...kaT umAh mAk seDara g-na kiTowang Mkn mAggi GoWeng nGan kEpOk kePing...kEpok kEpiNg yE beSt...pAs2 kiTowang pOwn baLikla...aKhiRnya SamPai kAT Kampus deKat nAk nAk mAghRib...

NiLah waJah2 Yang berTandaNg ke RuMah mira...

No comments:

Related Posts with Thumbnails