Get your own Digital Clock

Wednesday, October 14, 2009

I LoVe AlL mY fWeN...

hYe...semLm kan aKu da berGaDoh nGan jiNa...kiRa niE aDalaH kaLi peRtaMa kaMi gaDoh saMpai xberTegor saPa kaT laM keLas...puNca pergaDuhan 2 aDalah disEbabKan saLah aKu senDiri...mCm mNa boLeh aKu xcaKap kat dYe nak g baYau yuRan IPT yaNg berBaki 50 laGi...paGi semLm aKu g nGan beEla jEw...xcKp pOwn kaT diOwaNg...saMpai laM keLas ciK KamiR poWn da XleY naK foKus,menaNgis juGak sKit2...biAsaNya ciK kaMir aKan seLaLu saKat aKu Lam keLAs...haRi niE dYe laNgsUng xsaKat aKu...mYbe dYe naMpak aKu moOdy jEw...peRgadOhan x aBes kaT c2 jEw..hEhEhE...keLas puAn G laK kiToWang gaDoh pKai faCebOok...mCm buDak2 pOwn aDe...hBis jEw keLAs puAn G aKu kOl dYe...aKu miNx maAf atAs sEmUa yg da bErlaKu...aKu peLok dYe...saMpai menaNgis2...seDih siOt...tapi aKu ePy saNgat cOz aKu sTill daPat kaWan nGAn dyE...paDa sUme kEngKawan aKu,aKu minX maAf kaLau da Terbuat siLap sePanJang peRkenaAlan tiTew...akU saYAng kaT koWAng sUme...I LoVe aLl oF yOu...(~.^)

No comments:

Related Posts with Thumbnails
AsOneWishes.com