Get your own Digital Clock

Tuesday, October 6, 2009

aPe naK jaDi aKu n Da gEng niE...??? <07 OktObEr 'o9>

haRi niE aKu, jina, eFfa,zAtiEy, yUyU n Lin kena jUmpa nGan kEtua JaBatan aka KJ kaT Ab 03 kOl 1o seBab kitoWang X g saTu maJlis berTemu KJ baRu2 niE...sEmLm aku tiToW biLik jiNa n eFfa...paGi td eFfa da keJutkaN kul 9.3o, taPi aku caKap aKu XmO g...ahHh, laNtakLa...mmg maLas nak juMpe2 niE...aLih2 aku bnGn kOl 10.15...maSa da smpi biLik,bEeLla ckp raZis adE msg ckP kena dtNg juGak...adOyai...teNsiOn tOl...seBelLlLlL...aKu pOwn beRsiAP la...tePAt jam kuL 11 aKu, Jina n EfFa da teRpaCak dPn pintU biLik AB o3...biLa aKu buKak jEw pin2,nmPk sUme da TadaH tanGan...baRu jEwnak dUdUk, Dr. FadhiLah cKp maJlis bErsuRai...waAaAaA...lePas 2,dYe tnYa,nPe dTng LmbT...???jiNa cKp bngUn lMbt...dYe cKp, aWk sUme dtng dEpan n ckp npe dtNg lmBt...meMandaNgkan kiToWang da jaDi sEniOr kat Cni n Just buDak2 mUltiMedia jEw, aKu, jIna n eFfA sLumbEr je g Depan...cKp jEla bnGun lamBat...ahHhH...LanTakla dYe nak maRah ke paPepOwn...beNda da nAk jaDi...hAhAhA...

6 comments:

::::fiEyzA:::: said...

haha..satu contoh yg baik buat jnior2...amalkan lg ey..hek4..

My Daisy said...

sepatutnya ktorang xpayah g pn perjumpaan semula tu...
disebabkan ada seorang mamat yg celaka yg cucuk ketua prgram suh wt balik pjumpaan tu...
bajet best r...da r kena ugut kalo x g xleh masuk exam...

cian kat snior malu2 duk dpan...
anyway...cool la snior2 ku ini...

^_^

Pedang Agama said...

Astaghfirullahal'Azim......

kenapa cakap sampai mcm 2?
xbaik tau..sape orang tu?

My Daisy said...

AdeW aRh!!! Ish...

NonAnGeliQue said...

huhuhuhu....yg pnting, orang tu bkan abg daniel kan...hehe

marifa_elix said...

perGHh..x kisah pown.glamoUR sket g depan oYak nama.haha

Related Posts with Thumbnails