Get your own Digital Clock

Monday, January 4, 2010

MaRi kiTa saMa2 beRdOa aGar kaWan kiTa seLaMat meNjalani peMbeDahan...

dAh LaMa saYa xmenGupDate bLog...
nTah keNapE seKaRang saya seMemangnYa maLas tok meNguPdAte blog niE...
muNgkin keRana teRlaLu laMa meNiNggaLkan duNia bLog seHingGa moOd tOk berBlog da xDe...
huRm,tuJuan uTama saYa kaLi NiE buKanLah tOk berceRita menGenai saYa, teTapi berCeriTA menGEnai saLah seOrang kaWan saYa yaNg akAn menjaLani pemBedaHan paDa haRi niE iaiTu maRiNi zuRaiFfa aTau leBih meSra diPAngGiL eFfa...
saYA ceriTakan seRba sediKit kiSahnYA k...
paDa aKhir seMestEr lePas dYe meRasa taK seLesa biLa meniAraP di AtaS laNtai...
raSa saKit...
aCap kaLi juGA raSA sePerti iTu daTang...
dan aKhiRnyA dYe buaT kePutuSan tOk buAt peMerikSaAn kat kLiniK UDM...b
Ila di cHeck,doKtoR meNGesaHkan dYe adA ketuMbuHAn daLam perUt...
huRm,keSian kaN...
keTumbuHan 2 seMAkin aRi seMAkin meMbeSar...
dan eFfa peRlu menJAlaNi operaTion deNgan seGera...saYa meMohon aGar seSiaPA yang mengeNaLiNya, doAkanlah aGar dye seLamat menJalaNi peMbeDahan paDa haRi niE...
AmiNnNn...
oWh yE,kePada sesiaPa yaNg raSa saKit2 tuE seGeraLah menDapaTkan raWatan...
jaNgan biaRkan sAKit tuE terLalu laMa...
doKtoR xMakan owaNg taU...hE...(^_^)

No comments:

Related Posts with Thumbnails
AsOneWishes.com