Get your own Digital Clock

Monday, September 14, 2009

O3 SeptEmbEr ‘o9

Hurm,ari ni akU hepy sgt...walaupOwn midterm cik SuhaiLan agak sUsah...nak taU x nape...???aku ingat minggU ni da X ley balik cOz midterm abis lewat...tetibew akU dpt panggilan dari mak...dye ckp nak dtng amik akU n bUkak pOcew kat pantai batU bUrUk...yeEpeE...cEwonOk taU...mak bUat ikan bakar,ikan goweng,rendang,sambal belacan,tembikai n tempOyak...fUh,best siOt...bEst gak skali skala bUkak kat pantai...xsangka ramai ugOp yg bUkak kat c2...tetibe terlintas kat fikiran ni nak ajak set2 kitOrang bUkak kat pantai...hOpefully jadi la...
Hurm,pas jew makan kitOwang pOwn balik la...bila da sampi kat dUngUn,ingt nak trUs blik,tetiba lak mak ajak pergi bandar...aku On jew...hEhEhE...1st aku singgah kat kedai kasUt impiana...ingtkan nak silau2 jew,tetibe mak ckp...”tngOkla mana yg berkenan,beli trUs kasUt rayEw...”bEst bangat...pilih punya pilih,aku pown berkenan satu kasUt ni...wanew itam...then,kitOwang terUskan perjalanan menUjU ke bazaAr ramadhan...ingat nak cri baju tok rayEw,alih2 suma X berkenan...tapi akU beli jUgak...akU beli tUdUng ekin yg ade manik2 atas kepala...harga dyE 28,abis kUwang leh kasi 25...mak aiyh,mahal tol...da berbelah bgi ni nak beli ke XmO coz kali kna bayaU sendiri...no spOnsOr2 k...hEhEhE...puJuk pUnya pUjUk dpt 24,akU truskan lagi memUjUk...last hargE dpt 23...akU ckp OtEw la...da rEzEki dye ari 2 kOwt...pas2 aku pown balik la Umah...





No comments:

Related Posts with Thumbnails
AsOneWishes.com