Get your own Digital Clock

Tuesday, September 15, 2009

04 SeptEmber ’09

Ntah nape pagi ni akU rasa xsihat badan...mcm nak dmam pown adew...bila dEkat tEngahari sUhU bdn akU makin naEk...sah akU mmg da dEmam...eeeiiyyy,X cUka tOl...makin lama makin pns...mak da bimbang,bUkan pew takowt kna H1n1...tanda2 2 da ade...kepala ni da asE cam nak pecah...tak taU da nak bUat apEw,jUst nangis tnggu waktU berbUka...bila aku dgaU jew azam berbUnyi aku makan nasi sket n trUs mkn Ubat tahan sakit...pas maghrib akU trUs g klinik...mak nasihat aku g spital,tapi akU XmO,tatOwt beb...masa aku jUmpa doktOr,dye ckp akU jUst dmam biasa...tapi,lau dlm masa 2 ari xbaEk lagi,akU kena dtng balik...aku ckp Otew...bila sampai Umah,akU twUs makan Ubat yang dberi...Ubat dmam,antibiOtik,batUk n sakit tekak...aku pOwn tewUs titOw...bila da bngn akU da Ok...yeEpEe...(~,^)

No comments:

Related Posts with Thumbnails
AsOneWishes.com